Wednesday, May 31, 2006

Diari hari ini

Hidup seharian

Hari ni birthday kakak. Alamak! Nampak sangat aku nie dah makin tua.....aiseyman.....what to do? kene terima gak.....hehe.....Hari nie kakak ajak kekawan makan-makan kat rumah tapi punya ler kami terkejut bila diberitahu dia jemput lebih kurang 20 org kekawan.....ish...pandai jer dia....macam ler mak pak cop duit!!

Abang masih sibuk dengan projek Sudan & India......tapi I'm glad finally dia akan dapat payment so boleh ler dia bayar gaji staffs yg dah tertangguh ntah berapa bulan.....tapi untuk diri sendiri kene ler tunggu habis projek.....sian abang.....sabo jer lah!!

Adik pulak gembira sejak kakak balik cuti sekolah.....aku telefon tadi siap backing kakak saying that kakak tolong bibik masak utk kekawan kakak.....ye ler tu....ntah-ntah kakak cuma tolong siat daging utk buat soto jer kot.....tapi ummi sayang adik pasal adik ingat kat kakak walaupun kakak selalu marah adik.....sayang anak ummi sorang......

Aku pulak balik rumah selalu tension......hal keje ler....apa lagik....


Kerja

Aku sekarang nie selalu bengang ngan boss boroi aku nie.....not my immediate boss tapi boss kepada boss aku. Semalam memang aku hampir naik hantu ngan boss s**l nie.....dah ler dari pukul 8:00 pagi sampai 11:30 pagi dok membebel pasal benda yg dia dok ulang dari tahun lepas....suka tunjuk pandai lagik....dia boleh kata aku nie bodoh!!! Oi, kalo aku bodoh takkan aku jadik manager lah bahalul!!! MD suruh ko arah cawangan yang buat keje tu bukan aku....!#!#$%^&*#!....pastu ko suruh pulak aku present paper tu.....ko tak faham ker yg MD sengaja suruh ko buat survey tu utk carik kelemahan ko.......yg ko suruh aku tercongok tunggu dari pukul 3:00 ptg sampai 6:30 ptg.....last-last ko jugak yg kene present.....7 jam aku membazir tak leh buat benda hapa pasal dok melayan keje bodoh ko.....!#$%^&*#!$%^


AF4

Sorry ler kekawan, tahun nie aku tak buat recap or review. Aku tak der masa nak buat.....mana nak ada masa kalo balik rumah tiap-tiap hari jam 8:00 mlm.....nasib ler aku ajar maid utk merekod diari......hehehe....so aku boleh tgk diari, konsert & imbasan bila2 masa free.

Tapi aku nak komen sikit ler pasal AF4 nie......dari prelude sampai lar nie tak der sesapa yg aku nampak very outstanding sangat. Masa prelude aku minat gak ngan sore Shaz tapi sayang dia tak dapat masuk akademi......salah pilih lagu ler dik oi!! Masa konsert prelude hari tu, pada aku yg ok hanya Farhan, Faizal & Haziq jer......so korang tau ler sapa febret aku setakat nie.....hehehe.....apa-apa pun tahun nie aku rasa budak lelaki gak yg akan jadik juara......ehmmmmm.....nak buat camno kan? terima jer lah.....


Adios.....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

adooiiii hahahha..tuan umahh..
.better tulis kat sini kan..?
lega rasa hati...tahniahhh..

*press the ball..! press the ball!!

_tapaksuleimey_

4:55 pm  
Blogger kotakmindaku said...

T, mmg nie ler sebab utama kenapa I buat blog....nak lepas geram supaya tak stress.....hehehe

9:28 am  
Anonymous Anonymous said...

hehe..lepaskan smue k.e!! bagus jgk ada saluran lepas geram kt sini..
take it easy okeyyy!!
**err..citer lama ke ni? relevan lg ke komen ni?? :p

11:26 am  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... » » »

8:20 am  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home